zaterdag 12 oktober 2013

Imaginaire shoplog

Mocht Pinterest een winkel zijn, wie van jullie zou dan al blut zijn? Steek jullie handen maar duidelijk in de lucht. Ik durf te wedden dat 99% van jullie nu als een idioot met haar twee armen in de lucht zit. En de andere 1 % heeft duidelijk nog geen Pinterest aangemaakt.
Allemaal goed en wel hé, dat pinnen... Maar ik voel me er altijd zooo unfashionable van (wuuw, wat een beest van een woord) Nee, écht waar, als Pinterest een winkel zou zijn zou ik er superhip bijlopen. Daarom deze imaginaire shoplog, om mijn pijnlijk verlangen naar al die kleren toch een beetje te sussen.





12 opmerkingen:

  1. Pinterest is zo gevaarlijk! Dat heb ik ook op instagram en DaWanda, man o man ik wil alles hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. * Steekt duidelijk en hoog haar hand op :) *
    Het zijn allemaal van die leuke dingen! Maar goed dat het geen winkel is, dan waren we allemaal nu toch echt wel heel erg blut hoor! haha

    liefs, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ZO MOOI. Ik steek mijn twee handen, mijn voeten en de 8 poten van mijn katten in de lucht. WIJ WILLEN ALLES DAT WE PINNEN!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben duidelijk die 1%!! Ik moet snel een Pinterest account aanmaken...of beter niet?
    Want ik zie dat jullie echt lijden aan de obsessie :p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben duidelijk die 1%!! Ik moet snel een Pinterest account aanmaken...of beter niet?
    Want ik zie dat jullie echt lijden aan de obsessie :p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leeeeuke blog heb je. Nieuwe volgerrrr. En hele toffe dingen inderdaad, ik was ook al blut geweest. Dat hert <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dat is echt kei mooi !! Het ultieme digitaal window-shopping !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och ja, dan had ik daar alles al uitgegeven. Wat een mooie ring bijvoorbeeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pinterest is zo leuk! Daardoor wil ik altijd nieuwe dingen kopen en doen (DIY)

    BeantwoordenVerwijderen