zondag 24 november 2013

Laatst...


  1. was het Dag van de Jeugdbeweging, een hoogdag.
  2. leerde ik noodgedwongen een fietsband repareren.
  3. kreeg onze hond een fluovestje, veiligheid eerst.
  4. rrrrrrregen!
  5. ging ik naar de zaalshow van Bart Cannaerts
  6. verklede ik met als een Dalmatiër (expres geen foto beschikbaar)
  7. hing ik de hipster uit en deed een tweedehandstour in Antwerpen
  8. won Tante Jannie mijn give-away 
  9. deden we niet mee met de amerikanisering van België maar hielden we wel onze eigen tradities in stand. 
  10. hoorde ik iemand het scheldwoord "pannenkoek" gebruiken. Geef die man een medaille!
  11. ging ik naar een soort opera. 
  12. lanceerde één een nieuw programma: De Baart van Bartel. Ikke blij, blij, blij!
  13. zag ik mooie zonsopgangen.
  14. hield onze scouts een mosselsouper en was ik de dag nadien gebroken.
  15. werd het mandarijntjesseizoen
  16. stond ik op steps.be *trots*(klik HIER om het interview te lezen)
  17. maakte ik een nogal creatieve verjaardagskaart

3 opmerkingen:

  1. Shmoske! Ik las uw interview al op Steps, echt zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb net je interview gelezen, wat leuk! Wat is de dag van de Jeugdbeweging, klinkt goed in ieder geval! En mandarijnen eet ik de laatste tijd bijna elke dag, ik vind ze zo lekker. Vooral als ze een beetje zuur zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen