woensdag 6 november 2013

Tweedehandsshoppen in Antwerpen

Tegenover Mechelen is Antwerpen het walhalla van de tweedehandsfan. Er zijn in Mechelen welgeteld drie tweedehandswinkels, die tevens niet als cool beschouwt worden. In Antwerpen zijn er naar mijn opvattingen kweetniehoeveel!
Ik en een vriendin (hoi Lise) planden dus een tweedehands-shoppingtour. Supergoed voorbereid met een plannetje vertrokken we om 10.00 uur richting Antwerpen. Daar aangekomen schaamden we ons telkens als we dat plannetje moesten bovenhalen, maar hé we hebben wel alle winkels gevonden.
En wat heb ik gekocht?

Een vintage blouse voor 15 euri bij de T2



























Dit wordt echt mijn nieuw favoriet kledingstuk. Ik voel mij superretro als ik hem aanheb.
Ziehier een fragment van de mooi afgewerkte kraag

En ook een lederen tas voor vijf euro

We doen eens zot, het is eraan te zien...

















And last but not least, een hele zak plastieken beesten voor een euro. Kan ik eindelijk aan mijn plastic fantastic projectje van zoveel maanden terug beginnen.

Ik vond het zo leuk dat ik prompt besloot om de hele tour in de kerstvakantie nog eens over te doen. Wat denken jullie, maak ik er dan een tweedehandstour-blogje van met alle adressen?


9 opmerkingen:

  1. Die blouse is echt heel mooi! Ik zou alle adressen wel willen weten :) Ik woon zelf superdicht bij Antwerpen maar ik ken alleen de Think Twice, de Pardaf en de Scruples.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och kijk, en onlangs was je nog triestig omdat je er geen vond - en wat een schat aan plastic diertjes nu! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke blog! Een overzichtje met adresjes lijkt me leuk, je kan nooit genoeg tweedehandswinkels kennen. ;) Gent is by the way ook een toffe stad voor tweedehandsshopping!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben kandidaat om eens mee te gaan denk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha mede-Mechelaar ;)
    Een lijst met shopadressen is altijd leuk, mooie blouse gescoord btw!
    Naomi, x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Keitof, Eva! Mooi bloeske en schoon sjakos!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie buit! En.. Antwerpen is gewoon top!
    grtjs, Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. DAT BLOUSJE! Fabulous :) Zo mooi ook dat detail op de kraag. Hele mooie aanwinst!
    En dat gifje op het einde is grappig, te meer omdat het op de maat van mijn muziek 'beweegt' haha

    BeantwoordenVerwijderen