vrijdag 6 december 2013

Danku Sinterklaasje...

Ik was blijkbaar braaf geweest dit jaar. Blijkbaar... Voor mijn goed gedrag en zeden werd ik deze ochtend beloond door de goedheilige man. En wat bracht hij? Het Flow Book For Paper Lovers, jippie! Ik kon al een tijdje naar prachtige foto’s van de inhoud kijken op een hele resem blogs en nu heb ik gewoon eentje voor mezelf.

Het leukste vind ik dat je ziet dar er werk is ingestoken, je gaat mij namelijk niet zeggen dat een machine die stickertjes in die omslag kan steken! (En anders ben ik kei teleurgesteld in de mensheid...)

Ik weet ook al wie dit jaar de leukste kaartjes zal geven, oui moi! Al hebben handgemaakte kaarten natuurlijk nog steeds een veel grotere charme.


Door de Flow heb ik ook mijn nieuwe lievelingskleur gevonden: Blote Voeten In Het Gras Groen

En deze leuke pop-up pagina wordt dit jaar mijn kerststal avant la lettre. Met mijn twee lieve gnoetjes in wintertenue erin :)

And last but not least zaten er nog heel wat diepzinnige wijsheden in. Ik zal die clips aan mijn muur kunnen gebruiken!

9 opmerkingen:

  1. Ooh ik ben jaloers, dat mooie boek van de Flow vind ik zo tof! Had het inderdaad ook al op andere blogs gezien, en die quote van John Lennon is echt goed, zulke quotes heb je soms gewoon nodig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk uit naar de gnoetjes en ben heel nieuwsgierig wat er op je hand stond ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het overlaatst ook gekocht! Alleen heb ik het even verstopt voor de nog 2 komende weken... Anders haal ik zowizo een paar onvoldoendes op mijn examens ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whiptiedoe! Staat op mijn wishlist voor Kerstmis, hoop dat ik 'm ook krijg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja, zo leuk he, dat boek for paper lovers.
    Ik denk ook niet dat die stickertjes door een machine ingestoken worden, maar misschien eens kijken waar het gedrukt is? Zal op zijn minst in Italie gedrukt worden, of anders in China ofzo....
    Wij hebben ook van de kinderboeken met allemaal popup dinges, en dat komt allemaal uit China zag ik laatst...
    Tja...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaa, ik heb hem ook!
    Echt leuk om door te bladeren en nog leuker om hem binnenkort helemaal te strippen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. LEUK !
    Ik heb die Flow ook al meermaals voorbij zien komen en het ziet er echt een leuk ding uit, toch ook maar eens voor gaan kijken binnenkort :)

    BeantwoordenVerwijderen