zondag 1 december 2013

DIY | Clips aan je muur

Onlangs stond ik met een artikeltje op Life By Rose omdat Rosie een hele maand op vakantie ging. Ik bood me aan als gastblogger, want ik wou haar wel een pleziertje doen. En wat ik schreef ga ik hier nogmaals schrijven. Een beetje aangepast weliswaar.

Het begon allemaal met een probleem. Op een dag wou ik mijn kamer een beetje volwassener maken en besloot al die posters van beroemdheden die al jaren stof aan het vangen waren weg te halen. Ik had er echter niet op gerekend dat Robert Pattinson en Katy Perry blijvende schade gingen achterlaten. Die mensen hadden het lef om hele stukken verf van mijn muur met zich mee in de verdoemenis te trekken. Diva's!
In ieder geval, daar moest een oplossing voor gevonden worden. Ik wou weer iets ophangen maar had schrik dat ik mijn muur verder kapot ging maken. Ik wou iets dat ik kon vervangen. Dus bedacht ik een supersimpel systeempje.

Wat hebben we nodig, Eva?
De clips zijn te vinden bij de Hema, de Dille & Kamille en nog een hele resem andere winkels.

Wat moeten we doen, Eva?

  1. Teken een streepje op je muur waar je je klem wil hebben.
  2. Smeer een beetje superlijm op de clip.
  3. Hang de clip waar het streepje is en druk goed aan.
  4. Eventjes laten drogen.
  5. Eeuwig plezier voor mensen die graag eens iets veranderen in hun interieur. HOERA!
En nog een fancy vogeltje erbij. Gewoon omdat het kan (en omdat ik de flits moest gebruiken omdat er totaal geen licht valt op dat deeltje van mijn kamertje en het dus een kakafoto is.)

5 opmerkingen:

  1. Tof heel erg leuk, ik zou ze wel niet echt aan mijn muur hangen omdat ik nog al veel verwissel van dingen aan de muur hang en ik doe dat dan liever met nagels ofso :) Maar wel heel erg tof gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof ideetje! Ik heb nu een heel deel van mijn muur volgeplakt met buddy gum (ken je dat? ook een handig systeem!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een origineel idee! Het staat erg gezellig zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaa, leuk leuk! Ik plak mijn afbeeldingen vaak vast met washi-tape, maar dit is ook tof.

    Pssst, ik kreeg je post binnen en WAUW! I love it! Wat een leuk pakketje, superbedankt :D Je krijgt zo snel mogelijk post terug!

    BeantwoordenVerwijderen