zondag 15 december 2013

Wish, wish, wish

"It's the most beautiful time of the year" Quote van Justin Bieber. Jep, kleine bieberfiever hier hoor ;) Nee, niet echt, maar deze keer heeft den Justin toch wel overschot van gelijk, want het is inderdaad "the most beautiful time of the year". Onlangs hingen ze hier in de stad de kerstverlichting op en dat doet mijn humeur deugd.
Maar stiekem vinden we Kerstmis en Nieuwjaar ook allemaal superleuk omdat we dan cadeautjes krijgen. Vandaag stel ik jullie mijn bescheiden verlanglijstje voor.

  • Een onesie, mag er een dure zijn zoals deze maar mag evengoed een goedkoper model zijn. 
  • Een thermos in bekervorm. Die met die pantone kleurtjes zijn wel leuk, maar het hoeft niet per se zo een te zijn.Wat wel belangrijk is, is dat hij niet lekt en dat hij in bekervorm is. Zo kan ik tijdens mijn middagpauze een lekker bekertje thee of koffie drinken.
  • Deze sweater is echt de max. En je het MOET deze sweater zijn.
  • Een dopper, ook ik ga mee in de trend.
  • Fimpjes voor mijn polaroids. Zowel voor het type 600 als voor het type SX-70.
  • Een doorzichtige paraplu. Maakt niet uit vanwaar, zolang hij maar doorzichtig is!
  • Ohja, en ook nog heel heel heel erg graag de woordbanner van Een Nieuw Avontuur. In't zwart welteverstaan. 

6 opmerkingen:

  1. Oh ik ben gek op Pantone, dus die beker zou ik heel graag willen! Vorige week heb ik een Dopper gekregen, mijn buurman kreeg hem in zijn kerstpakket maar hoefde hem niet :) En die woordbanner blijft leuk he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, de Dopper staat ook op mijn lijstje! Weg met plastic flesjes. Vind de woonbanner trouwens ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dopper echt geweldig! Wil ik ook hebben!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk voor de onesies ook eens op boohoo.com (net iets betaalbaarder)! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb onlangs een onesie, eentje van OnePiece, gekregen en ik ben er heel tevreden over. OnePiece is, naar mijn mening zeker een aanrader. Het is misschien wel wat duurder maar de onesies van OnePiece zijn dan ook van uitstekende kwaliteit. Daarbij is het ook het originele merk, de onesies die andere merken verkopen zijn een soort van namaak.

    Groetjes,
    -Minifilosoof -

    BeantwoordenVerwijderen