zondag 26 januari 2014

Dingen die mij blij maken XV

Grote grutjes, wat is dat weer lang geleden dat ik nog een blogje heb gemaakt dat een glimlach op jullie gezicht kan brengen. En daarom, speciaal voor jullie, alweer de vijftiende in deze reeks.






mhihihi, dit GIFje is toch gewoonweg te grappig.


Deze heerlijke prent is gemaakt door Meike van Team Confetti en kan je HIER downloaden. Voor alle fans van eenhoorns, en zeg eerlijk: wie is dan nou niet?!

En als laatste een nummer dat je moet beluisteren, echt waar je moet!

8 opmerkingen:

  1. Hahaha oho alweer zo'n zalige reeks :) Liet me lachen op deze druilerige zondagmorgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah geweldig zeg haha, die kat xD!

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Zit ik lekker te genieten van je mooie plaatjes, zie ik dat je mijn unicorn erbij hebt staan! Superlief!
    Die foto van de kat en de dino is echt geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. minions of darkness! Whahaha!
    En ik *hartje* eenhoorns!
    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah, wat lief en schattig! Ohh die kat van 'stickers' op Facebook, geweldig!

    Super leuke blog heb je :)! En nog bedankt voor je reactie. Ik volg je nu trouwens ook op bloglovin'!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaah ja, je hebt een super leuk blog! Ik ben echt jaloers dat je naar 20 minuten van Antwerpen afwoont!! Ik ga je zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh heerlijk, humour for breakfast! Die kat en die dino! En "badass unicorn"! En och arme, no minions gekregen, ik kwam echt niet meer bij: thanks! Die van Meike had ik ook gevonden, heel cool inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahahaha die dog mermaids ken ik. Pusheen is zooo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen