woensdag 8 januari 2014

Hoera voor de Hema n°3

Het begint hier zowaar al een reeks te worden. Deze keer verdient Hema echt een dikke, vette, luide, ongegeneerde hoera. Hebben jullie die nieuwe washi-tapes al gecheckt? Man, wat een kwaliteit. Het lijkt alsof ze eindelijk onze smeekbeden verhoort hebben. En dat is dus niet alles. Ze hebben nu ook van die mooie stempels, en helemaal niet duur. Ik voelde mij echt als Alice in Wonderland!


Zoals jullie wellicht ook overal hebben zien opduiken hebben ze nu ook lettertangen. Zoals jullie misschien weten ben ik zelf al in het bezit van zo’n beauty, dus die heb ik maar mooi in het rekje laten hangen. Even een vraagje voor de mensen die er wel eentje hebben aangeschaft: plakken die tapejes goed? Ik heb de mijne uit de Banier en ik moet ze altijd nog eens extra vastlijmen, dat kan toch ook niet de bedoeling zijn...

In ieder geval, zolang de Hema mij niet begint te sponsoren (hint, hint!) gaan ze hier niet met alle eer lopen. Want ook de Action mag een applaus krijgen vind ik. 99 centjes voor drie washi-tapejes, je zou voor minder gaan huilen van geluk in deze economisch onzekere tijden. Weliswaar niet met de allermooiste print (hoewel ik die roze wel kan smaken) maar wat verwacht je voor 99 cent?!


Intussen stelde mij een nieuw luxeprobleem. Mijn doos met tapejes gaat niet meer toe :(

Ohja, nog eventjes en tip voor de Hema. Aangezien jullie de trends toch zo goed opvolgen, begin ook eens met zo van die woordbanners te verkopen. Kom ik jullie allemaal persoonlijk een knuffel geven. Of ik bak koekjes, de keuze ligt bij jullie :)

10 opmerkingen:

  1. Wauw, wat heb jij veel tapejes dan zeg haha! Je nieuwe van de hema zijn wel echt heel erg leuk :)

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie nieuwe tape's, wat heb jij er veel zeg! ;)
    (ps. sorry voor de blogpost over eten, maar het zijn examens en dan vul ik mijn pauzes ook wel met koken enzo ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi heb genoten van je blogberichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaa, ik vind de HEMA ook ZO leuk de laatste tijd. Kost me ontzettend veel moeite om niet alle notitieboekjes te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaaa super! ik kon ze laatst ook niet weerstaan! Ze zijn ook allemaal zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De tape voor de lettertang plakt goed. Ben er zelf erg tevreden over. :) het scheelt echt een hoop geld als je de tapes koopt bij de Hema ipv bij een hobbyzaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker hè die tapejes.... Maar de laatste tapes die ik bij de Hema kocht, dat was een hele rits in 1 pakketje, daar plakken er een heleboel niet van. En dat is toch redelijk essentieel van tape hhahaha. Maarre.... ik heb een bak van een meter bij een meter zo ongeveer vol met tape...heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn potje met (washi) tapes puilt ook alweer uit. Misschien tijd voor nog eens een weggeverke? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha helemaal met je eens..de Hema wordt voor mij steeds vaker een geweldige ''snoepwinkel'' :)
    En ik heb ook die tape van de Action; die prijs vind ik wel een stuk beter dan v/d Hema maar aan de andere kant plakt de tape van de Hema wel erg goed en zit er ook meer op een rolletje ;)
    Zelf bewaar ik mijn (meer dan 100 rolletjes erg he hihi) in lege doosjes van huishoudfolie/aluminium die ik dan versier met lagen tape...erg handig en goedkoop!
    (Ja die stempels zijn ook heel tof...heb me nog kunnen inhouden maar als ik nu die geweldige afdrukken bij jou zie..:) )

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De lettertang heb ik ook, en heel tevreden van! Plakt goed!
    De action moet ik trouwens ook maar eens gaan verkennen, ben er nog nooit geweest!

    BeantwoordenVerwijderen