woensdag 1 januari 2014

laatst...


  1. At ik voor het eerst falafel
  2. Deed ik mee aan Secret Santa van Tess
  3. Ontdekte ik dat mijn stad een Action heeft. Jippie, meer goedkope brol kopen!
  4. Waren het voor mij al examens
  5. Ging ik naar een heerlijke rommelmarkt in Luik
  6. Zag ik Les Misérables en huilde tot ik geen tranen meer had
  7. Werd ik enorm goed in nootjes opvangen met mijn mond (zie puntje 4)
  8. Ontdekte ik zo dat er een enorme vlek op mijn plafond was
  9. Ging onze buurt full-house op de kerstverlichting
  10. Kocht ik leuke nieuwe sokken
  11. Had ik een alternatieve kerststal
  12. Deed ik van Nyan Gnoe (zie wederom puntje 4)
  13. Schudde ik mijn poep er bijna af met dit nummer
  14. Hield onze scouts een supergezellige kerstbar met alle drank aan 1 euro. Met verstrekkende gevolgen.
  15. Deed ik leuke dingen met kerstlichtjes
  16. At ik me ziek aan dennenappelkroketjes
  17. Kocht ik een ponsje en ponste alsof mijn leven ervan af hing
  18. Zag ik Tot Altijd en huilde nogmaals tot ik geen tranen meer had
  19. Ontdekte ik de serie Orange is the new black en zag het hele seizoen in een week


6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sokken! En ik ben ook fan van de alternatieve kerststal! Weer eens wat anders dan die poppetjes! Ik hoop dat je wel wat minder huilt komende maand hoor, hihi! Liefs, Stella.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmh falafel! Whii, leuke dingen met kerstlichtjes! Tot altijd is huilen geblazen he!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Falafal is echt lekker mm :) en je sokken zijn cool haha!

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vond het fijn jou secret santa te mogen zijn.
    Hopelijk vond je het pakketje leuk?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha ik heb nog nooit falafel gegeten!
    Leuke blog heb je! Ik volg je bij deze :)
    Liefs,
    Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dennenappelkroketjes?? En nr. 13 klinkt zo raar en dus extra grappig hier in NL, ben gelijk gaan luisteren :-)

    BeantwoordenVerwijderen