zondag 2 februari 2014

DIY inspiratie

Hebben jullie het al gemerkt? De laatste tijd komen er verdacht weinig DIY's online op thza blog. Op dit moment kan ik daarvoor drie redenen bedenken:

  1. chronisch tijdsgebrek
  2. chronisch uitstelgedrag
  3. chronisch te weinig en lelijk licht
Vooral die laatste stoort mij enorm. Grutjes (ja, dat woord heb ik net gebruikt) ik die dacht dat ik zo van de winter hield. Maar dat licht, dat licht... Alles ziet er zo flets en lelijk uit op mijn foto's. En flets en lelijk zijn nu twee adjectieven die ik niet wil dat de mensen van me denken.
Maar om jullie een beetje zoet te houden heb ik van mijn pinterest bord enkele DIY's voor jullie geselecteerd.

Maak eens een ring van een lepel

Maak eens wat minimalistische juwelen

Maak eens een ketting in de vorm van een gewei

Maak eens een kommetje van papier

Maak eens een eenvoudige kaarsenhouder

Maak eens een riem met een strik

En uiteraard is er op de blog zelf ook nog een heleboel leuks te vinden. Klik hier voor alle DIY's die ooit op We Doen Eens Zot verschenen zijn.




4 opmerkingen:

  1. Ohh, die lepelring en kaarsenhouder zijn schattig!

    Ik heb helaas behalve die drie chronische aandoeningen ook nog eens een chronisch anti-knutseltalent :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ketting is echt té leuk! Ik DIY veel te weinig omdat ik te weinig geduld heb, wil alles snel snel en laten drogen van verf of lijm is mij vreemd :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah, de gewei ketting vind ik leuk. En die lepel als ring ook. Ik herken het lelijk licht probleem helemaal, irritant dat zoiets dan zo in de weg kan staan. :( Gelukkig heb je al heel veel toffe DIYs gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen