maandag 17 februari 2014

En toen schiep zij...een facebookpagina

Een volgende stap is bereikt. We doen eens zot valt nu ook officieel te liken op facebook. Volgens de recentste statistieken is hij "very likeable and shareable".


Kijk eens aan, ik kan ook printscreentjes pakken. In het midden bovenaan ziet u wat voor een computernul is ben. Moest ik eerst zoeken hoe je een schermopname kon maken alvorens ik deze post kon schrijven. De Steve Jobs in mezelf is nog niet ontloken.

In ieder geval, LIKEN DIE HANDEL!

U kan hier, of hier, of hier, of hier, ohja en ook nog hier klikken om op de facebookpagina te komen.
En over zo'n dingetje in mijn sidebar, daar zwijgen we nog eventjes over...

1 opmerking:

  1. Ik heb je geliked (via de eerste hier ;-)). Ik wil je de Liebster-award geven. Lees en huiver: http://moosetravelling.blogspot.nl/2014/02/liebster-award-deel-1.html
    Groeten, Carin.

    BeantwoordenVerwijderen