zondag 23 februari 2014

Laatst...


  1. kreeg ik een onesie
  2. had ik wat moeilijkheden met deze op de foto te krijgen
  3. maakte ik 3 pennenzakken op één namiddag
  4. werkte ik met een Bernina full option en vervloekte eventjes mijn oude trouwe Pfaff (het gaat over naaimachines, dames en heren)
  5. had ik een fijne bezoeker
  6. kreeg ik mijn eerste polaroidfilmpje maar had ik te veel stress om al dat geld te verknoeien en ligt hij nu nog steeds in mijn frigo
  7. kreeg mijn discobal een nieuw verblijf en werd vervangen door een oude analoge camera. "Hej Eva, waarom hangt er een camera een een haakje in je plafond?" "Omdat het kan, DAAROM!"
  8. bleef ik zitten met de hamvraag "is het sociaal aanvaardbaar om de deur te openen in een onesie om 14.00 uur?"
  9. veranderde ik het kader rond mijn totemblaadje nog eens
  10. kreeg ook mijn vulpen een nieuwe lay-out
  11. en nog eens...
  12. en het rekenmachien ontkwam ook niet
  13. veranderde ik mijn beddenlakens en scheerde voor de gelegenheid (tegen het principe van de winterstop) mijn benen. Best. Feeling. Ever.
  14. maakte ik een facebookpagina aan (valt nog steeds te liken trouwens)
  15. kocht ik dino's in den Action
  16. stuurde ik verjaardagspost naar Elisse
  17. liet ik een verrasinkje uit in een bibliotheekboek
  18. legde ik contact met een nieuwe penvriendin uit New York
  19. zon, zon, lieve zon, ik wou dat ik je pakken kon...
  20. ging ik kijken naar de nieuwe voorstelling van Katinka Polderman


En, hoe ist daar nog bij jullie? 

6 opmerkingen:

  1. Ik dacht de hele tijd "ooneesie"?? Maar ik bij de foto's aangekomen concludeerde ik dat ik het vrij verkeerd uitsprak... Ik snap m nu hoor...
    Enne, wat zijn de plannen met de dino's dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaah een onesie! Iets dat ik nog altijd niet in mijn bezit heb, maar ooooooh wat zou ik er ook graag eentje hebben! Liefst dan nog een iets baggier exemplaar dan dat jij hebt. Dankjewel nog voor je verjaardagspost! Ik ga er binnenkort nog over bloggen maar kan effe niet volgen met blogposts enzo. Je pen ziet er zo leuk uit zo opgefleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het helemaal sociaal aanvaardbaar om je deur om 14u00 te openen in een onesie. Ik doe het all the time in mijn knalroze kamerjas, dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil ook een Onesie! Lijkt me heerlijk om in rond te huppelen! Moet ik dringend gaan zoeken! :) Wat een mooie foto's en vooral fijn dat je spontane foto's hebt! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moest echt lachen bij nummer 8 ;).
    Zou je het erg vinden als ik elke maand iets gelijkaardigs postte op mijn blog?
    Ik post nu (het is wel al 2 maand geleden ofzo) elke maand een instamonth met mijn foto's van instagram maar ben dat al een beetje beu en was daarom op zoek naar iets anders om kleine en grote belevenissen voor te stellen. Toen botste ik op jouw post en vind dit ook wel een leuke manier.
    Uiteraard plaats ik in mijn post dan ook een vermelding van jouw blog, waar ik mijn inspiratie haalde ;)

    BeantwoordenVerwijderen