woensdag 19 maart 2014

DIY | Fleurige fotoslinger

Met al die mooie kaartjes die ik krijg via het snailmailen weet ik nooit blijf. En nu ik ook af en toe een rolletje foto's opschiet, moest ik dringend ruimte creëren om al die kaartjes en foto's uit te hangen. Zo kan ik er nog van genieten en hoeven ze niet zo in een stoffige lade te liggen.
Misschien weten jullie ondertussen ook al dat ik van wat verandering hou in mijn kamer, maar als je prenten gaat ophangen, komt er vaak een stukje verf los. Daardoor lijkt mijn muur nu een beetje te lijden aan schurft...
De oplossing is echter onderweg: een fotoslinger. En geen gewone hé, nee een fleurige fotoslinger. Gewoon, omdat alliteraties leuk zijn.

Wat hebben we nodig, Eva?


Wat moeten we doen, Eva?
  • Versier je wasspelden met washi-tape.
  • Prik de duimspelden in de muur
  • Span het touw ertussen, zorg ervoor dat het vrij strak zit
  • Speld je foto's erop
  • Bewonder

Superhandig, supersimpel en toch schoon (die alliteraties, het is hier schering en inslag).

7 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik had nog nooit van wasspelden gehoord, is dat een lokaal iets? Hier noemen we ze wasknijpers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat heel erg leuk! En goeie Beatles foto's btw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo leuk! Ik heb dit ook alleen dan met Printic foto's en mini roze knijpers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb ik ook al een paar jaar hangen zo slingers! Moet wel eens de foto's gaan vervangen want die zijn al ERRUG oud!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! En dat met duimspijkers en wasspelden, heerlijk dat "Belgisch" hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat supermooi! Ik heb helaas nergens plek meer op de muren, hoewel ik nog wel wat van plan ben met de wc. Misschien kan ik dit daarvoor gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen