woensdag 5 maart 2014

gestoef

Een tijdje geleden was er weer een nieuw ijkpunt bereikt. Mijn opbergdoos voor al mijn tapes geraakte niet meer toe. Aiai... Tijd voor reorganisatie? Tijd voor dingen weg te geven? Neen, gewoon het probleem blijven ontkennen, dat is mijn methode.

Met vijfenvijftig zijn ze nu, mijn schatjes.
De reden waarom de opbergdoos niet meer toegeraakt is omdat, eens mensen weten dat je tapeverslaafd bent, ze dat ook gaan kopen voor jou.
Dezen heb ik allemaal gekregen.
De schuld ligt echter niet enkel bij mij, maar ook bij de HEMA. De tapes van de HEMA zijn goedkoop, en sinds een maandje of drie ook van goede kwaliteit.
En nog een laatste kleurrijke foto om het af te sluiten, mijn favorieten van tegenwoordig.

8 opmerkingen:

  1. Ha! Ook voor mij zeer herkenbaar. En eerlijk, van het aanblik van al die kleurtjes kan je toch ook enkel vrolijk worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik (als mede tape verslaafde) zie veel herkenbare tapjes!
    Die zwarte met bloempjes is erg leuk, is die van de hema?
    O, en die witte met stipjes is ook mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het echt heel leuk en ik wil het altijd kopen maar vraag me oprecht af, waar gebruik je het voor?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een teveel aan maskingtape is nooit jouw schuld! Eigenlijk is er ook niet zoiets als een teveel aan maskingstape. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, valt nog mee hoor... Hier in t atelier liggen er tegen de 100 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha heel herkenbaar! En je kunt er ook zóveel leuks mee doen dat je er ook nooit teveel van kunt hebben :) Heb je al een nieuw opbergsysteem? Ik heb inmiddels 6 doosjes van huishoudfolie opgepimpt met lagen tape en ze daarin overzichtelijk zitten gesorteerd op kleur en zo ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahahahaha, wat een collectie :-).

    BeantwoordenVerwijderen