maandag 28 april 2014

Laatst...


  1. won ik lippenstift bij Zolea
  2. at ik 40 dagen geen vlees
  3. maakte ik een pennenzak voor een lieve jarige vriendin (hoi Agame) (dit is je test om te bewijzen dat je mijn blog weldegelijk leest)
  4. had ik een interview met de lovely Melissa
  5. kocht ik een tweedehandsrokje om up te cyclen
  6. werd de "to-upcyclestapel" toch al groot
  7. had ik belachelijk weinig tijd, ook om te bloggen :(
  8. kocht ik voor het eerste in mijn leven sandalen
  9. werd ik lid van het bloggerscafé op facebook. Ook interesse? Klik dan hier.
  10. kon ik eindelijk weer met mijn raam open slapen
  11. stond ik op een rommelmarkt en verdiende €18 euro
  12. kocht ik daar iets heel leuk (hopelijk binnenkort een blogpost hierover)
  13. deed ik voor het eerst pipi op een vliegtuig
  14. zaagde ik een dino in twee
  15. stopte mijn broertje (nja, hij is 21) een briefje in mijn valies. Schattigaard dat hij is
  16. moest ik volgens deze test met Queen B trouwen. Get out of my way Jay-Z!
  17. las ik voor Het Jaar Der Klassiekers: Het Verdriet van België, Le Petit Prince (oui, oui, en français), 1984 en Pride and Prejudice
  18. zag ik voor Het Jaar Der Klassiekers: The Life of Brian, Forrest Gump en James Bond, Tomorrow Never Dies
  19. droeg ik twee verschillende sokken ter ere van Wereld Downsyndroom Dag
  20. stond ik versteld dat beleefdheid op het internet nog bestond. Raya vroeg me heel vriendelijk of ze dit rubriekje mocht overnemen. Uiteraard!
  21. ging ik naar Parijs, Ieper en Andalusië
  22. had ik in Andalusië een verdomd mooi uitzicht vanaf mijn raam
  23. bereikte ik de 100 likes op facebook. Jullie zijn geweldig!




3 opmerkingen:

  1. Goed bezig gij! Mooi pennenzakje, tof stofje gebruikt! Zo te zien was uw paasvakantie leuk! Klaar voor de laatste loodjes? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn overzichtje.
    Die pennenzak is echt goed gelukt. Er zitten precies wel leuke stofjes in je upcyclestapel!
    Ik breng ook altijd allerlei kleren of stofjes mee van kringwinkels en rommelmarkten om ze dan onder het mom van "daar ga ik later iets van maken" ze op de stapel te leggen. Die stapel is nu al behoorlijk groot geworden, tijd om er eens aan te beginnen zeker?

    BeantwoordenVerwijderen