zondag 4 mei 2014

De Ikea wil mij dood

De Ikea heeft het op mij gemunt, althans op een deeltje van mij, mijn portefeuille met name. Zijn die gekke Zweden dus begonnen met superplezante papierwaren te verkopen. Daarvan wordt mijn vocabularium vanzelf aangepast en ga ik woorden gebruiken als "hemeltje" en zal er heel vaak een langgerekte "waauuw" tussenkomen.
Ik maakte een selectie van mijn aller-allerfavorieten, maar eigenlijk wil ik gewoon ALLES hebben.
Allereerst, NOTITIEBOEKJES! Waauw (1). Het mijne is bijna vol, dus de jacht naar een nieuw is heropend.
Natuurlijk, gooi er maar wat washi-tape tussen ook. Ze hebben deze trouwens ook in een zwart en een roos kleurenpatroon.
Hemeltje, die vingertjes zijn zo leuk! Ik zou ze echt overal plakken.
Aargh, die paperclips zijn te leuk. En moet je dat notitieboekje zien, waauuw (2).

1-2-3-4-5-6-7-8

De hele webshop vind je hier. Neem er vooral een emmertje en zakdoekje bij voor je scherm volhangt met kwijl. 
By the way, Ikea: jullie mogen me altijd beginnen sponsoren hoor. 

14 opmerkingen:

  1. Pas op!!!
    Zeer besmettelijke blogpost gesignaleerd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je die versier papier-pompons gezien van VISIONÄR ? Die zijn geweldig! Eigenlijk is alles geweldig.... Het is inderdaad gevaarlijk voor je portemonnee, daar ben ik het mee eens. Zoals Katrien zei --> zeer besmettelijke blogpost :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh.. Ik voel een drang om eens een kijkje te gaan nemen. :)
    Bedankt voor de tip. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was vorige week nog in Ikea, dat laatste notitieboekje helaas nergens gevonden! Anders had ik het meteen meegenomen hoor, hihi. Ik vind de pompons ook heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat laatste notiieboekje is echt leeeuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. AAAAAH dat notitieboekje! Zo gemeen van Ikea... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad, niet goed voor de portemonnee!!! Maar wel leuk! :-)
    grtjs, Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De Ikea is een dodelijk bezoek... Ik durf niet meer! Haha! Superleuke spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ja die collectie is zo fijn! Ik heb er ook al heel wat van ingeslagen, en sowieso doe ik dat opnieuw de volgende keer dat ik in de ikea ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Damn, toen ik enkele weken geleden in de Ikea was, hadden ze deze leuke spullen nog niet!
    Wel een goed excuus om nog eens een tripje richting de Zweedse winkel te maken natuurlijk.
    Zo'n fijne dingetjes!

    BeantwoordenVerwijderen