woensdag 21 mei 2014

Kleine obsessie // Zaza gravures

Hoera! Een nieuw item op de blog!
In "Kleine obsessie" deel met jullie mijn kleine obsessies, zo simpel is het. Het zijn dingen die mij de laatste tijd ontdekte en uitgroeiden tot iets waar ik heel erg van genoot. Die kleine obsessies kunnen over veel gaan; cartoons, blogs, personen, muziek, boeken,...
Vandaag bijten we de spits af met

Zaza gravures

Bij ons thuis komt sinds jaar en dag, geletterd als we zijn, op woensdag de Knack. Voor mijn lieve niet-Belgjes: dat is een actualiteits- en opiniemagazine. Zo raakte ik bekend met Zaza gravures. 


 Zaza is de pseudoniem van de Belgische cartoonist Klaas Storme. 


Hij gaat te werk met bestaande gravures, die hij dan een beetje aanpast of er een tekst onder zet.
Zo krijg je echt de meest hilarische cartoons.


Meer van dit kan je vinden op de facebookpagina van Zaza Cartoons

2 opmerkingen:

  1. ik kende hem niet, maar met Bartje lag ik hier wel strijk van het lachen !!!!!! is wel echt Belgisch hè "sossen"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahah, cool. Leuk nieuw item trouwens voor op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen