woensdag 25 juni 2014

Dingen die mij blij maken XVII

Ik ga jullie doodvervelen met deze reminders tot jullie allemaal jullie gastartikel hebben ingestuurd.
Just saying...
Hoera, de vakantie is daar, een feit dat je al vanzelf blij maakt. Maar omdat je nooit blij genoeg kan zijn doe ik er vandaag nog een schepje bovenop.


Dit heb ik voor serieus al meerdere keren gedacht.
Moet ik hier zelfs nog iets bij zeggen?
Dit bestaat gewoon. Een serie "Stuff being thrown at my head".



Dit is een hilarische reeks illustraties die een vader maakte over wat hij allemaal tegen zijn kinderen zegt.
Cactuscupcakes! Ik vraag mij altijd af hoe die mensen dat toch doen. Waarschijnlijk zijn ze niet eens zo lekker, want die suikerpasta daar vind ik eigenlijk toch niet veel aan, maar zo mooi.
hihi
bron
Bestaat er iets beter dan eenhoorns? Ik dacht het niet.
Dan is het nu even tijd om mijn puberale kant een luchtje te laten scheppen. Ben je al ooit blij geworden, gewoon simpelweg door een naam te googelen? Wel ik word dus blij van de naam Kit Harington te googelen. Beter bekend als Jon Snow uit Game of Thrones. Ik kijk nog niet zo lang, dus ik wil gerust tot en met aflevering 6 van seizoen 2 uitvoerig met jullie bespreken, maar verder niet. Ik begeef me echt elke dag in een mijnenveld als ik op het internet ga, zoveel spoilers.

Ik sluit af met een liedje dat mij door de examens gesleurd heeft. Zeker beluisteren, instant happiness! 

2 opmerkingen:

  1. :) die vaderprenten hihihi herkenbaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk na over die gastblog, ik heb nog een week :)

    BeantwoordenVerwijderen