woensdag 4 juni 2014

Eva zkt. gastbloggers

Vanaf de derde ben ik zo ongeveer de hele maand juli op reis. Eerst een mooie reis naar Griekenland en bijna meteen erna de allerleukste moment van het jaar: scoutskamp. Omdat ik nu met examens zit, is het voor mij onmogelijk om al berichten voor te bereiden voor de hele maand. En daarom roep ik jullie hulp in.
Want Eva zkt. gastbloggers, mocht u de titel nog niet gelezen hebben.

Het maakt niet uit wie schrijft, man/vrouw (waar zitten die venten eigenlijk?!), jong/oud, serieus/grappig, blogger/geen blogger,...
Je mag helemaal zelf kiezen waarover je schrijft. Je mag in het thema blijven, bijvoorbeeld een DIY, dingen die jou blij maken, iets over stationary of post, een kleine obsessie van jou. Maar uiteraard mag je ook helemaal de andere kant opgaan, wil je een recept delen of een verhaal over de tenen van je broer, het maakt niet uit.


En mocht deze mooie foto jullie nog niet hebben overgehaald, naar al die lieve mensen die voor mij een bericht gestuurd hebben, stuur ik een briefje om jullie persoonlijk te bedanken.

Interesse? Stuur dan voor 1 juli een je artikel naar wedoeneenszot@hotmail.com samen met je adres (ahja, voor dat briefje).

5 opmerkingen:

  1. Ik ga proberen maar kan niks beloven! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk! Je hebt wel low standerds hoor ;)
    Maar ik ga je zeker wat mailen voor 1 juli!
    Groetjes, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil wel proberen, mijn ervaring met studentenwerk? Of eum... geen idee voor de rest! :D Ik ben niet zo boeiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor, ik zal een poging wagen :)
    Liefs Daphne

    BeantwoordenVerwijderen