zondag 22 juni 2014

Hoera voor de Hema n°4

Eerst en vooral een kleine reminder, je kan nog altijd je gastartikel insturen. Er is nog veel plaats, massa's plaats.
Hebben jullie mij gemist? Ik jullie wel hoor. De examens zijn officieel voorbij en ik heb weer tijd. Driewerf hoezee. Ik had zelfs tijd om de nieuwe collectie van de Hema te gaan checken. Oh jee, wat hebben ze weer leuke spullen. Gelukkig, of net heel ongelukkig, zit ik de laatste tijd (och, eigenlijk al altijd geweest) nogal krap bij kas en moest ik mij echt inhouden met mijn inkopen.

Uiteraard kocht ik washi-tape. Ja, er zijn nog zekerheden in het leven. Het lijkt mij of de Hema de washi-tape een stuk goedkoper heeft gemaakt. Je kan nu een heleboel rolletjes in een pakketje kopen van €5,50 en de kwaliteit is ook goed.

Ik kon me heel mooi inhouden bij de stempels, ook al hebben ze hun gamma heel mooi uitgebreid. Zowel stempels die vanzelf inkt in zich hebben, als die dat je eerst in een stempelkussen moet drukken. Ik kocht wel stickertjes, wat ik eigenlijk nog nooit bij de Hema gekocht heb. Ook echt supervoordelig, €1,10 voor drie meter stickerplezier.


En dan nu de aankoop van het jaar, ik voel het echt al! Een limonadetap, jippie! Drankjes brouwen is echt een nieuwe verslaving geworden, zowel iced tea als limonade als fancy infused water. Dat infused water is trouwens echt een obsessie, daar komt sowieso nog ooit iets van online.
 Al mooi in gebruik zoals u ziet. En daarnet pas ontdekte ik dat er allemaal schattige driehoekjes op het deksel staan.

Dus rep je naar de Hema, voor alles uitverkocht is.
Ahja, berichtje aan de Hema: mijn aanbod van de vorige drie keer geld nog steeds. Een oneindig abonnement op jullie spullen is zeer welkom :)

4 opmerkingen:

  1. Die limonadetap is geweldig! Eens kijken of ik die in Groningen ook kan vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de tapjes bij de Hema zien liggen, en daar laten liggen. De volgende keer toch maar mee nemen :)
    Wat een handige en lieve limonadetap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die limonadetap, geweldig! En wow, de washi tape zo goedkoop! Da's inderdaad niet de gewoonte bij Hema. Misschien moet ik toch maar eens gaan kijken... (Maar mijn pot is al te klein geworden voor al mijn washi tape... Dus er past niks meer bij - ineens een goede reden om nog een pot te kopen misschien!)

    BeantwoordenVerwijderen