woensdag 9 juli 2014

Gastblog: Daphnes snailmailinspiratie

Wat is er leuker dan een gastblog schrijven? Je kunt vast wel iets bedenken, maar ik vind het super leuk om zo weer iets te delen met anderen.
Ik ben Daphne ik blog regelmatig over DIY-projectjes en post, veel post, op http://justlovepaper.blogspot.nl/  Zoals de titel al verraad,  ik ben gek op papier en alles wat je ermee kunt maken. Je maakt mij blij met een notitieboekje, een leuk kaartje of zomaar een plaatje.
 De laatste tijd maak ik veel snai mail, leuke pakketjes met allerlei hebbedingetjes en natuurlijk een brief. Ik vind het heerlijk om alles zelf te maken en niet zomaar wat bij elkaar te zoeken en dit in een envelop te schuiven. Daarom heb ik een aantal foto’s uitgekozen van mijn eigen gemaakte snails, heerlijk als inspiratie of om gewoon van te genieten!
Een zelf gemaakte slinger met de tekst “Joy”, leuk om op te hangen
Een brief hoeft niet altijd standaard in een envelop te worden gestopt, doe eens iets anders
Een simpele tag omgetoverd tot iets veel leukers, met stempels, inkt, knoopjes, kant en perfect pearls
Met washitape en origami kun je ook leuke dingen maken, hier een klein slingertje
Meestal stop ik alles samen in een zelfgemaakte craft envelop, een leuke stempel erop en een lintje erom. Kortom een heerlijk cadeautje, met spulletjes die je heel gemakkelijk zelf kunt maken!

Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben opgedaan en nog een hele fijne dag gewenst!
Liefs,
Daphne

3 opmerkingen: