donderdag 3 juli 2014

Laatst...


  1. maakte ik een belangrijk lijstje, waarover later meer.
  2. vroeg ons mama: "Dwerkling, wat is dat nu eigenlijk?". "Ah, je bedoelt twerking mama, het is twerking..."
  3. zag ik er drie weken super fashionable uit. Hallo joggingbroekenperiode = examenperiode.
  4. at ik veel ijsjes.
  5. hing ik mijn leerstofoverzicht steevast op met washi-tape. Dan is er toch nog iets vrolijks aan.
  6. stonden er gekke mensen in mijn leerboeken.
  7. werd mijn limonadetap de aankoop van het jaar.
  8. stond het artikel "Paris is always a good idea" in het magazine van mijn school.
  9. kwam mijn lieve, grote broer terug van 5 maanden Afrika.
  10. hielden we bij zijn thuiskomst een Afrikaanse tuperware avond met o.a baobabvruchten, opgezette beesten, portefeuilles die naar geit roken, jungle scrub en meer van dat leuks.
  11. werd ik een heuse voetbalvrouw en schreeuwde de longen uit mijn lijf tijdens België-Korea.
  12. motiveerde ik mezelf tijdens mijn studiepauzes.
  13. gaf onze frambozenstruik ons dagelijks potjes vol heerlijke vruchten.
  14. ontmoette ik een gekke champignon.
  15. verklaarde onze poetsvrouw me gek toen ze dit tafereel zag.
  16. ohja, had ik al gezegd dat ik veel ijs at?
  17. binge watchte ik het hele tweede seizoen van Orange Is The New Black.
  18. scrubde ik me dus lekker met die jungle scrub en kwam uit de douche als een rode tomaat. Maar wel een propere rode tomaat.
  19. raakte ik alsook verslaafd aan Game of Thrones.
  20. ahja, en het nieuwe seizoen van Teen Wolf begon ook. Aiaiaiai...
  21. vroeg ik jullie om gastartikels te schrijven, vanaf deze zondag kunnen jullie die een hele maand juli lezen.
  22. vertrok ik naar Griekenland (ik hang nu misschien ergens boven jullie te zweven...)







4 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen ;) En een hele fijne vakantie gewenst!
    Liefs Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, arme kuisvrouw! Mijn lief kijkt ook soms zo als ik van die rare dingen doe. "Is 't weer voor den blog?" krijg ik dan te horen. Ben benieuwd naar uw 17 voor 18-lijstje! Heel veel plezier in juli en tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen :-)
    grtjs, Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jezus. Die gekke vrouw (6) herken ik meteen! Uit het handboek Duits: Stimmt!, Bestimmt! zoiets :) Juist eh?

    Have fun in Griekenlaaaand!

    BeantwoordenVerwijderen