maandag 4 augustus 2014

DIY | Dino on the wall

Jippie, na een maand van supertoffe gastblogs is de enige echte Eva terug. Ik ben blij! Hebben jullie mij gemist?
We vliegen er meteen stevig in met een toffe DIY, want het is lang geleden dat ik jullie nog zo'n artikel heb gegeven. De DIY van vandaag heeft foto's van topkwaliteit, want hij is eigenlijk gemaakt voor een interviewtje. Melissa (klik hier voor haar blog) vroeg om een DIY te maken voor een taak voor haar studie, and I delivered.

Wat hebben we nodig, Eva?
Ik gebruikte als dino een stegosaurus, wat wel erg handig was aangezien die dino allemaal schubben op zijn staart heeft. Die dienen dan als houder voor je kettingen.

Wat moeten we doen, Eva

- Zaag je dino in twee


- Spuit de poep van je dino in een fancy kleurtje en laat goed drogen


- Wij doen niet aan "schudden met dat kontje" maar "schuren met dat kontje"


- Plaats je gekleurde papiertje in de kader



- En nu lijmen maar!


- En hij is klaar! Geloof mij, die zwarte bol was nodig. Ik sta als een marginaal te lachen op de foto en heb bovendien een knoert van een koortsblaas. Mocht je toch benieuwd zijn naar de originele DIY op Melissa's website, klik dan hier.


Ziet er niet slecht uit, hé.

5 opmerkingen:

  1. Super leuke DIY! Wie wil er nu geen dinsaurus-kont aan zijn muur? :D

    ~ Hannelore

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, dit is echt AWESOME! Echt heel leuk bedacht ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwie, wat een originele diy! Zo leuk! Liefs, Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh amai, keitof! :D Probeer ik binnenkort ook eens uit!

    BeantwoordenVerwijderen