woensdag 27 augustus 2014

Kleine obsessie: eenhoorns

Ken je het, zo van die trends waarvan je jezelf op voorhand belooft dat je nooit of te nimmer zou meedoen met de trend? Kleine opsomming van de trends die ik zeer bereidwillig heb laten passeren: Het Huis Anubis, Cold Water Challange, allerhande gekke dingen op facebook waarop je reageert en dan moet je ineens een status zetten dat je zwanger bent of een aap gaat adopteren, Snapchat, New Balance schoenen, paternosters als accesoire, ... (aan eentje in de rij ben ik nu officieel schuldig.)
Een van die trends was ook eenhoorns. Ik was niet mee hoor, toen er plots ophef werd gemaakt rond deze magische beesten. De eenhoorngekte heeft hetzelfde gedaan als dat ene marginale nummer van deze zomer. Het heeft de tactiek toegepast van "als we het maar vaak genoeg herhalen, dan wordt dit het van het."
En ik ben erin gelopen.
Alles wat nu met eenhoorns te maken heeft, daarvan gaat mijn hartje sneller slaan, en er is nogal wat de laatste tijd.

Zo had je bijvoorbeeld een supertoffe sweater met eenhoorns in de H&M. Maar, maar, maar hij was roze. Knalroze. Allez mannekes, ik ben al bereid om eenhoorns te dragen, maar barbieroze dat gaat er wat over. Ik heb echt lang getwijfeld in de winkel, maar uiteindelijk toch laten hangen.

Maar het is nog niet gedaan met de kleren, vorige week was ik in Leuven en kwam ik in een schattig winkeltje waar ze het merk Sugarhill Boutique verkopen. Als je dat nog niet kent, zeker eens checken.
U raadt het niet, daar hadden ze dus een unicorn T-shirt. Ook deze heb ik moeten laten hangen, maar deze keer uit geldgebrek. Dikke eikes voor het altijd blut zijn.

Uiteraard bestaat er ook een onesie variant. Al denk ik niet dat deze zo comfortabel zit, wat is trouwens die zak dat daar hangt tussen je benen?

Je hebt ook allerlei prints met eenhoorns. Zo heb je deze prachtige print van Bodesings. Ik ben er echt weg van. Ze verkoopt ze gedrukt op verschillende dingen, zoals tote bags, truien, iPod hoesjes,... Ik denk er echt over na om deze te kopen.

Ook de blogwereld is gek van de eenhoorns. Zo hebben de dames van Team Confetti deze super awesome print gemaakt. Herken je de katten, goed mogelijk, want dit zijn Emmy en Franklin, de wereldberoemde katten van Aline van de blog Paperboats.

En dan nu het topstuk, een opgezette eenhoorn! Jaja, een hele echte hoor...

Dan heb je natuurlijk ook nog een hele resem aan cartoons. Deze blijft echt mijn topfavoriet.

Nog een prettige woensdag gewenst van jullie professionele unicorn in disguise ;)

6 opmerkingen:

  1. Eenhoorns zijn wel hele mooie beesten.
    De print van Bodesings is echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch! Doet me altijd denken aan die ene quote: "Always be yourself, unless you can be a unicorn, then always be a unicorn."

    ~ Hannelore

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat printje is leuk he!! :D Ik moest er zo hard om lachen. Team Confetti heeft 'm gebruikt in hun agenda, hoe leuk is dat. Die print van Bodesings is ook heel erg tof trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel leuk hoor! Soms weet je toch niet waar in dit geval de eenhoorns uit de lucht komen vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb voor mijn verjaardag van mijn beste vriendinnen deze unicorn-sweater gekregen:

    http://www.pinterest.com/pin/112941903129897637/

    I looove unicorns too :-).

    BeantwoordenVerwijderen