zondag 7 september 2014

Ik ben mee met de jeugd en hip en al...

Mocht u aandachtig mijn vorige blogpost bekeken en gelezen hebben, dan zal het u waarschijnlijk wel opgevallen zijn dat er heel wat meer foto's instaan. Er staan ook wel wat foto's met fancy filtertjes over, want hé, alles ziet er beter uit met een filter.
De reden daarvoor staat alsook in mijn vorige blogpost vermeld, maar voor jullie "Where is Waldo"-gewijs het internet gaan afspeuren zal ik het jullie gewoon zeggen. Ik heb dus een iPod touch gekocht, en een van de oneindig vele voordelen daaraan, is dat er zo'n cameraatje opzit.

En wat hield me dan nog tegen om allerlei apps te downloaden, niets dus. Stiekem was ik altijd wat tegen Snapchat als een chagrijnig oud vrouwtje, en rats, nu heb ik ook Snapchat.
Hetzelfde verhaal met Instagram. "Wie moet er nu altijd alles zien over mijn leven", gromde de oude brompot Eva die haar halve leven op haar blog zwiert. Ha, de ironie.
Nu heb ik dus ook Instagram, kijk eens aan. Ik ga mee met de jeugd, ik ben hip en trendy en dynamisch enzo.

Ondertussen is er al een flinke verslaving aangekweekt, en die kan je dus live meevolgen via Instagram.
Bij deze kan je me dus volgen via @wedoeneenszot en als je op die link klikt ben je officieel één stap verwijdert van me legaal te stalken.
DOEN!

3 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik ga je volgen. Ik ben zelf ook net begonnen en het is echt leuk die kleine foto's. Ik heb net een bestelling geplaatst bij de Hema om ze te laten afdrukken. Ben benieuwd.
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha wat leuk :D Ik ben benieuwd naar je instagram ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahaha, leuk geschreven. Ik ben helemaal verslaafd aan Instagram. En aan Pinterest. En aan Room For Thought... Nogal verknocht aan mijn smartphone met andere woorden :-).

    BeantwoordenVerwijderen