woensdag 3 september 2014

Laatst...


  1. Was het zo lang geleden tot de laatste "Laatst..." dat dit het langste bericht ooit gaat worden.
  2. Kocht ik mezelf een iPod touch, vandaar dus de vele foto's
  3. Vertrok ik op scoutskamp
  4. Ging ik naar een mooie trouwerij van een oud-leiding
  5. Wist ons mama echt wel waarmee ze mij blij kon maken, jumjum besjes
  6. Raakte ik verslaafd aan de cd In De Daluren van Mira
  7. Ging ik mee met de hippe jeugd en maakte zowel instagram als snapchat aan
  8. Dronk ik bijna dagelijks smoothies en andere hippe drankjes
  9. Schreef ik meerdere lieve kampbrieven
  10. Ontdekte ik dat ik de laatste tijd wel erg veel plastieken beesten had verzameld
  11. Deed ik enkele ongelooflijke kringloopschatten, waarover later meer
  12. Zocht ik me suf naar twee gewone legoventjes, maar vond er nergens (als iemand in is voor een swapje, moet je het maar zeggen)
  13. Had ik zo'n zweetvoeten (ballerina's zijn de hel) dat ik maar blootsvoets fietste
  14. Voelde ik me daardoor als Mel Gibson in Braveheart. FREEDOOOOM!
  15. Ging ik naar een superfijne en heel gekke markt in Heist-op-den-Berg
  16. Knipte ons mama mijn gigantisch snelgroeiende nektapijtje bij (grootste nadeel van kort haar)
  17. Was het mijn verjaardag
  18. Ging ik daarvoor met mijn ouders naar Rotterdam en Utrecht
  19. Sliepen we in Rotterdam op een boot
  20. Gingen we daar naar de Burgertrut en at ik de O'love burger
  21. Had ik op de terugweg serieuze fun met de autostickers van de Flow
  22. At ik voor een weddenschap een hele lepel watermeloenpitjes op
  23. Mocht ik een hele week gaan kittensitten op deze lieverds
  24. Kreeg ik er gigantische allergie en een griepje van
  25. Ging ik op eenhoornjacht toen ik dit wolkendek mocht aanschouwen
  26. Dronk ik heel erg veel verse muntthee
  27. Deed ik een wandeling en een zwemmeke met onze Oscar 
  28. Werd ik officieus leiding op de scouts
  29. Vertrok ik op mijn eerste Herfstontmoeting met de scouts en het was heerlijk
  30. Ik las: niets (woepsie!)
  31. Ik zag: The Grand Budapest Hotel (o zo schoon), Anchorman: The Legend of Ron Burgundy (o zo grappig), Saving Private Ryan (o zo triestig) en Terminal (ook heel grappig) 






3 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te lezen. Ik krijg er helemaal een zomergevoel van! Dat snelgroeiende nekhaar is inderdaad wel het grooste nadeel van kort haar inderdaad. Lijkt ook wel alsof dat 3x zo snel groeit als de rest..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél erg leuk om te lezen en om de foto's te bekijken. Kittensitten is de max!

    BeantwoordenVerwijderen