zondag 19 oktober 2014

Dingen die mij blij maken XVIII

O jee, het was de laatste tijd zo druk in mijn leven! Ik heb amper tijd gehad om te bloggen... En ook al kan ik op dit moment mijn tijd beter besteden aan heel wat andere dingen (schoolwerk, slapen,...) ben ik heel blij dat ik even rustig kan neerzitten om nog eens te bloggen.
En omdat het bloggen en jullie lieve commentaren mij zo blij maken, ga ik vandaag jullie ook nog eens blij maken.

Dat Fab leuke dingen verkoopt, wisten we al langer, maar deze deurmat is nu toch echt wel da bomb. (Zo hebben we ook nog eens da bomb in een zin gebruikt)
Ummm, yes please! Ik heb al vaker gezegd, als er ooit iemand me meeneemt op een date met koffie, dan ben ik verkocht.
bron
Het schijnt dat je de mensheid kan opdelen in hondenmensen en kattenmensen. Ik ben noodgedwongen een hondenmens door mijn allergie aan katten. Zeker nu ik zelf een hond heb, kan ik niet weerstaan om alle honden te aaien.
bron
Maar om de kattenmensen toch te vriend te houden...
bron

Ik heb dit gewoon nodig. Meer uitleg zou overbodig zijn.
bron
Mhihihi...
bron
Tijd om mijn diepste geheim met jullie te delen. De doldwaze avonturen van Eva!
bron
Eerst borsten en nu dit. Ik denk dat we deze editie van Dingen die mij blij maken wel the naughty-edition kunnen noemen.
bron
Epic wrap battle!
bron
Om deze naughty-edition af te sluiten:
"Wat zou een betere naam zijn voor kleine borsten?"
"PETITTIES!"

Aiai, ik heb echt vakantie nodig...

2 opmerkingen:

  1. Hahahah geweldig!
    Oh yes ik ben niet de enige met een naughty brain, haha petitties xD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mens wordt er gewoon vrolijk van. Wie in jouw buurt vertoeft kan er donder op zeggen dat 'Carpe Diem' vol verrassingen zit en voor 100% onvergetelijk zal zijn. En dan nog rondlopen met een 'goeiendag' tas! Ik zie jou momenteel als een soort van magneet, of lijm... kortom, iemand die ervoor zorgt dat je omgeving - lees: wie je volgt/ letterlijk of virtueel - altijd weer naar je wordt toegetrokken. Heerlijk. Keep on writing/ posting/ moving/ being yourself!

    BeantwoordenVerwijderen