woensdag 22 oktober 2014

Kleine obsessie: New Girl

Hoera! Confetti, eenhoorns, regenbogen en pinata's! 16 september 2014 zou voor eeuwig in ons geheugen moeten gegrift zijn als De Dag Waarop Het Vierde Seizoen Van New Girl Begon.
bron afbeelding
Hu? New Girl? Hoor ik u misschien denken. Foei, ga maar even in een hoekje staan en schaam jezelf omdat je deze serie niet kent. Intussen doe ik een kleine verhaalschets.
New Girl gaat over Jessica "Jess" Day die na een relatiebreuk een appartement zoekt en terecht komt op het appartement van drie mannen. Dit is het begin van de serie, maar omdat ik zelf alle mensen aan de schandpaal wil nagelen die ooit iets voor mij gespoild hebben, vertel ik verder niets.

TIJD VOOR GIF's!
bron gif
bron gif
bron gif
Zoals jullie al kunnen zien is Jess het prototype van een socially awkward persoon. En naast het altijd prachtige, donkerbruine, golvende haar en de mooiste kleren ooit, kan je dus wel zeggen dat ik en Jess dezelfde persoon zijn. Nouja, ongeveer dan.
Jess is zo iemand waarvan je wenste dat ze je beste vriendin kon zijn. Net zoals Eva Mouton eigenlijk (kijk, hier komt dus het creepy kantje van de kleine obsessie naar boven...)

TIJD VOOR MEER GIF's en FILMPJES!
bron gif
bron gif

Zo, en nu snel alle afleveringen van New Girl bingewatchen tot je bijgebeend bent. Hop!

2 opmerkingen: