zondag 26 oktober 2014

"Unicorns are lame", said nobody ever.

Jaa, regenbogen, confetti en eenhoorns. Vooral eenhoorns dan, tonnen en bakken en watervallen en stortbuien vol eenhoorns. Want kijk wat ik eindelijk in mijn bezit heb.


Ja hoor, mijn eenhoorngekte heeft een weg naar buiten gevonden door middel van deze sweater. Jullie moesten eens weten hoe blij ik ermee ben, mocht het niet super onhygiënisch zijn had ik deze pull voor altijd aangehouden. Hij zou dan zo ongeveer het equivalent van de schelp bij een huisjesslak vormen.
Alle gekheid op een stokje, tijd voor meer foto’s.



Maar Eva, vanwaar heb jij deze supercalifragalisticexpialidoucious sweater vandaan? Wel, nog een extra pluspunt aan deze sweater is dat ik wellicht niet al te veel mensen ga tegenkomen met dezelfde, want hij is nogal exclusief. (Ohnee, klink ik nu als een hipster, ik vrees van wel.)
Ik kocht hem van de jonge, Belgische illustrator Musketon. Naast eenhoorns, tekent hij ook donuts, pizza’s, schoenen, flamingo’s, boze beren,… Check zeker zijn site hierzo en als je op deze link klinkt, kom je terecht op zijn webshop.

Naast ontwerpen voor kleding en stickers maakt Musketon ook wallpapers die je volledig gratis kan downloaden op zijn site. Ik downloadde de eenhoornwallpaper (nou ja, wat anders) en nu ben ik helemaal assorti met mijn trui.

(Dit was geen gesponsorde post, I wish, maar gewoon een jongedame die ongelooflijk blij is met haar nieuwe sweater.)

2 opmerkingen: