donderdag 12 februari 2015

Laatst...


  • at ik voor het eerst sushi.
  • hield ik een feestje met kinderchampagne en eclairekes. Beste. Feestje. Ever.

  • was onze kerstboom een pussy, waardoor we hem vervroegd moesten afbreken.
  • hadden we ter vervanging een kerstcactus #omgsohipster.

  • pakte ik een hele namiddag cadeautjes in.

  • hing ik kerstlichtjes op in mijn kamer en besloot ze nooit meer weg te halen.

  • maakte ik "hot chocolate in a jar"

  • verzette ik mijn lui gat en ging bijna heel de kerstvakantie werken bij Supergoods (zeker checken, ze hebben ook een webwinkel).
  • was ik een pussy en moest ik na mijn eerste werkdag al een voetbadje pakken.

  • ontdekte ik dat ze daar Tony's verkopen, en werd ik verslaafd.

  • at ik een insectenburger

  • stapte ik mee in een stille optocht naar aanleiding van de aanval op Charlie Hebdo.

  • maakte ik een uitstapje naar Antwerpen met deze twee parels.

  • ging ik naar de opera, en het was geweldig.

  • had ik het beste cadeau voor mijn schoonzus.

  • ging ik wandelen in een mistig park. (wat een boeiend leven heb ik toch)

  • gingen we met de scouts schaatsen. Het is te zeggen, de rest schaatste en ik slurpte theetjes in de cafetaria, want ik haat schaatsen met een passie.

  • HET SNEEUWDE!

  • dronk ik superfancy thee. Aanschouw ook de nieuwe salontafeltjes.

  • zong ik de taptoe via messenger. Zo doen diehard scouts dat!

  • deed ik een detoxkuur van twee weken lang, waarover later meer.
  • Ik las:
    Waarom We Allemaal van Mars Komen - Cordelia Fine
    Ten Zuiden van de Grens, Ten Westen van de Zon - Haruki Murakami
    En Uit de Bergen Kwam de Echo - Khaled Hosseini
    Kwantum - Herman Brusselmans
    Oorlog en Terpentijn - Stefan Hertmans
  • Ik zag:
    Het Varken van Madonna
    Little Black Spiders
    Puss in Boots
    Schindler's List
    Crazy Stupid Love
    A Million Ways To Die In The West
    Captain America: The First Avenger
    Le Premier Jour Du Reste De Ta Vie
    Sophie Scholl: Die Letzten Tage

5 opmerkingen:

  1. Leuke post! Mmm die kinderchampagne is superlekker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het varken van Madonna is echt één van de vreemdste films die ik ooit gezien heb. Komaan, hoe raar is dat einde??! Zo te zien een paar fijne laatste weken. En allez jong, hoe kunt ge schaatsen nu haten? Ik vind dat geweldig! Ben benieuwd naar de detoxkuurpost!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke opsomming!
    grtjs Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig idee voor het cadeau voor je schoonzus !

    BeantwoordenVerwijderen