maandag 9 maart 2015

Dingen die mij blij maken XIX

Mooi weer buiten en mooi weer in ons hartje. Zeker na het lezen van dit artikel.

Misschien eerder iets voor de Vlamingen in da house, dit geweldige drankspel gebaseerd op de soap Thuis. Het is bedacht door de illustrator Dinolaurus, check zeker ook haar andere werk.

De bloggers van Woonblog verkopen hun appartement. "Had je tien miljoen, wat zou jij dan doen?" Dat appartement kopen, tiens!



De speech van Patricia Arquette wanneer ze haar Oscar in ontvangst neemt. En uiteraard de geweldige reactie van Meryl Streep daarop.

Eva Mouton vulde haar webshop aan met nieuwe buttons. Ik ben fan, grote fan, zeker van die met de dino's.



Jessica Day, alias Zooey Deschanel, sprak deze parel uit tijdens de nieuwste aflevering van New Girl.

Buzzfeedvideo leert ons eenvoudige desserten te maken in de microgolfoven. Bye bye dieet.

Ik kocht dit jurkje in supersolden voor maar €20. Ik kan niet wachten tot het net iets warmer wordt zodat ik dit kan aantrekken!

3 opmerkingen:

  1. Wauw dat kleedje, mooi! En die speech, zalig! De reactie van Lopez en Streep is echt awesome! Made me happy and fuzzy inside! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha dat eerste van thuis, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen