woensdag 8 april 2015

17 before 18 | oproep

Maandag verscheen er op deze blog een artikel over hoe het ook alweer zit met mijn 17 before 18 project. Over het algemeen niet zo slecht, al is er een puntje dat wat werk nodig heeft, en daarom deze oproep.



Puntje 14 gaat namelijk zo '12 kaartjes sturen naar wildvreemden'. Dit puntje zette ik in een vrij impulsieve bui op mijn lijst, zonder echt een plan uit te werken. Ergens in mijn hoofd was het plan om 12 kaartjes te droppen in verschillende mensen hun brievenbus. Bijvoorbeeld wanneer ze mooie bloemen voor hun raam hadden staan, zou ik een kaartje schrijven met daarop "Goedemiddag. U kent mij niet, en ik ken u niet. Maar het is gewoon even om te zeggen dat u mooie bloemen voor uw venster hebt staan."



Het toeval wil nu, dat ik eigenlijk niet permanent kaartjes in mijn tas heb steken, of dat ik gewoon vaak niet denk aan dat puntje 14. Toch vind ik mijn onafgewerkte plan nog altijd een topper, maar 12 kaartjes lijken mij er zo veel.
Daarom heb ik jullie hulp nodig. Want zes van die twaalf kaartjes zou ik graag echt per post naar iemand wildvreemd opsturen.



Denkt u nu zo stilletjes in uw hoofdje: "potverdekke, ik wil wel een kaartje krijgen van die Eva", dat kan! Laat onder dit bericht een reactie achter met een geldig e-mailadres. Als er meer dan zes kandidaten zijn, pluk ik er willekeurig enkele uit. En als ik echt zo onpopulair ben dat ik niet eens aan dat getal kom... Nou ja, dat zien we dan wel weer.


7 opmerkingen:

  1. Oh Eva,
    Ik wil wel een kaartje van je
    barbara@barbaralogopedie.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg supergraag post dus ik zou het wel leuk vinden om een kaartje te krijgen :)
    marie.everaerdt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa, zo leuk! Ik ben alleen wel één van die Nederlandse lezers. Mocht dat geen probleem zijn: 365milestoparis@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als Nederland geen probleem is lijkt het mij ook wel heel erg leuk om een kaartje te ontvangen!
    Ben sinds vandaag zelf ook met zo een lijst begonnen (40 voor 40) en ben benieuwd of ik net zo ver ga komen als jij :-)
    Groetjes, Henny (hennyvullings@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oe, leuk! Ik ben verliefd op kaartjes, dus ik doe graag mee! Mijn mailadres is nina@happyacorn.nl. O, en mocht je nou juist nog heel wanhopig op zoek zijn naar vrolijke kaartjes, kijk dan eventjes op ninamaakt.nl :) Want toevallig ben ik juist een webwinkeltje gestart met zelfgetekende kaarten. (:(Traliela, sorry voor de reclame, maar ik kon het niet zo goed laten.)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik vind het altijd heel erg leuk om post te krijgen en jou kaartjes zien er mooi uit :)
    rozemarijnbunnik@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo'n kaart in m'n bus zie ik wel zitten ! En natuurlijk eentje terug ! laura.inghelbrecht@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen