zondag 19 april 2015

Dingen die mij blij maken XX ofte GoT editie

12 april van het jaar des heren 2015. De 102e dag van het jaar, de 12e huwelijksverjaardag van Prins Laurent, en 1388 jaar nadat Paulinus, de bisschop van York, Edwin van Northumbria doopte tot eerste Christelijke koning van Engeland. Maar toch vooral de dag waarop het vijfde seizoen van Game of Thrones eindelijk op het gepeupel werd losgelaten.
Om die heuglijke dag te vieren, publiceer ik vandaag een speciale editie van de reeks Dingen die mij blij maken.
Maar eerst en vooral, mocht u nog niet helemaal mee zijn tot aan het vijfde seizoen, weet dan dat dit artikel een groot gevarenbord verdient met daarop in koeienletters SPOILER ALERT! (duh.)
bron
Een van mijn favoriete personages is Margaery Tyrell. Ik vind haar gezicht fascinerend, want je kan niet ontkennen dat het een knappe vrouw is, maar toch is er iets mis met haar gezicht waar ik mijn vinger niet kan opleggen. Ze is ook altijd fantastisch gekleed, dus heeft u nog een feestje in 't verschiet, zie hier uw outfit van de avond.
bron
Hoe leuk en intrigerend ik Margaery ook vind, niemand kan tippen aan Daenerys Stormborn of House Targaryen, Trueborn Queen of the Andals and the First Men, Khaleesi of the Great Grass Sea, Breaker of Chains, The Unburnt, Lady Regent of the Seven Kingdoms, Protector of the Realm, Queen of Meereen, Mhysa, The Queen Across the Sea, The Silver Queen, Khaleesi of the Dothraki, Mother of Dragons. Of Dany voor de vrienden.
Mocht Daenerys ooit van plan zijn om een bestelling te doen bij de Starbucks, hebben ze daar een klein probleempje.
bron
bron
Stel nu, in een parallel universum, dat er ooit remakes van filmklassiekers gemaakt worden, met personages van Game of Thrones in de hoofdrol, dan zouden de affiches er zo uit zien.


bron
Een verwoestend moment in het leven van alle fans, was The Red Wedding. Als er nu kiekenvlees over heel je lichaam verschijnt en je terug een beetje begint te wenen, weet je waarover ik het heb.
bron
De Starks hebben altijd zo veel pech, en ik heb het gevoel dat zij, samen met Khaleesi, de good guys zijn. Gelukkig zijn er nog genoeg GIF's op het internet te vinden die ons de gloriedagen van de familie Stark doen herinneren.
bron
Mocht je de eerste aflevering van het vijfde seizoen gemist hebben, bekijk hem dan meteen in stijl, en maak er een Game of Thrones feestje van.


bron
Als al dat bloedvergieten toch niet zo je ding is, er is ook een versie van de serie met pugs. Hoera voor pugs!

And remember kids, winter...euh...summer is comming!
bron

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen