dinsdag 23 juni 2015

Het leven door een minoxlens #3

Juicht, schreeuwt, buldert! We doen eens zot is terug. Na een periode die een eeuwigheid leek te duren, heb ik de goesting weer te pakken om te bloggen. Dus zoals ik al zei, juicht, schreeuwt, buldert.

Het is tijd voor een van mijn lievelingsartikels op deze blog, het leven door een minoxlens. Allicht een van de meest paradoxale dingen die een mens kan doen, analoge foto's trekken, die laten ontwikkelen om ze nadien in te scannen. "De mensheid," zeg ik dan terwijl ik zuchtend naar mijn hals grijp zoals Pascalleke van F.C De Kampioenen.
Ik was heel benieuwd toen ik mijn ontwikkelde foto's ging ophalen bij de Hema, want een rolletje had ik opgeschoten in Berlijn en het andere zat er al bijna een jaar in dus ik wist niet meer wat ik allemaal getrokken had.
Genoeg gepraat over de foto's, tijd om ze te bekijken.


Dit kerkje riep dat ik het moest fotograferen.


Onze voeten waren interessanter dan een doline ergens in de Condroz. Een doline is een chique naam voor een gat in de grond, als deze kennis uw leven niet verrijkt heeft, weet ik het ook niet meer.


De première van het schooltoneel, ik werkte mee aan het decor.


Nee hoor, ik heb mijn camera niet op een paal ergens in een veld gezet om deze foto te trekken.


Artsy fartsy


De kapoenenleiding volop in actie.



Vanaf hier zijn alle foto's getrokken in Berlijn. Mocht u het nog niet gelezen hebben, verwijs ik u vriendelijk door naar mijn artikel Berlin, bitch waar u mijn belevenissen kan lezen.


Beeldt u in dat ik deze foto in mijn badpak genomen heb, terwijl ik hard aan het hopen was dat ik niemand zou tegenkomen.



Mijn favoriete foto van Berlijn, met grote voorsprong.


Fietsen in Tempelhof!



Cultureel verantwoord doen in Hamburger Bahnhof.


Alstublieft zeg, neonlampen in een museum, zo vulgair.


Kom op Belgie, step up your game en verf onze metro's ook in een fel kleurtje.


Poseren in Tempelhof, omdat het verdorie kan.


3 opmerkingen:

  1. Sjiek, sjiek, sjiek. Welkom terug. Kapelletje komt me precies bekent voor :-) Je aanwezigheid op je blog betekent dat er een hoofdstuk bijna is afgesloten! Nog even wachten op de uitslag, genieten van een welverdiende vakantie om dan neer te strijken in het Leuvense. Wat staat er jou daar allemaal niet te wachten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug! Wat een setje toffe beelden. Heerlijk effectje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dit doet me zin krijgen in mijn Berlijn tripje van binnenkort!

    BeantwoordenVerwijderen