woensdag 8 juli 2015

Dingen die mij blij maken XXI

Goeiemorgen zonder zorgen! Het is vakantie, het weer zit mee, hebben we meer nodig om gelukkig te zijn? Nou ja, wereldvrede, geen hongersnood meer en een oplossing voor de milieuproblemen zouden welkom zijn, maar we mogen niet klagen.
Toch is er immer ruimte voor verbetering als het om geluk gaat, en daarom dit artikel.


Phil Ferguson leeft in Melbourne, maar dat is trivia. Wat u wel over hem moet weten is dat hij geweldig kan haken. Maar wat misschien het beste is aan de foto's is de uitdrukking op zijn gezicht. 




Ooit al meegemaakt dat u uw favoriete serie aan het bespreken bent via sms of messenger en dat autocorrect ongevraagd de namen van alle personages veranderde? James Chapman had er genoeg van en besloot hierover een grappige reeks illustraties te maken; Game of Thrones + autocorrect.
 





Jurassic World is onlangs losgelaten op de wereld. Ik moet enkel nog ergens een gaatje vinden om hem te gaan kijken. Laten we al op voorhand beslissen dat de film geweldig is, en dat moet hier gevierd worden.

Bijvoorbeeld met Laura Cooper die illustraties maakte over een mogelijke samenwerking tussen Disney en Jurassic Parc. Het ziet er veelbelovend uit.





Of nog beter, Game of Thrones in combinatie met Chris Pratt. Dreams can come true.
bron

bron
 Heb ik mijn liefde voor de rol van Chris Pratt al duidelijk gemaakt? Nog niet genoeg, denk ik.
bron
En dan nog als uitsmijter een GIFje, dat kan er altijd bij.
bron

2 opmerkingen: