dinsdag 15 september 2015

superkeihard limited edition

Aandacht! Zij die ooit zeiden: “Hé Eva, dat zijn mooie oorbellen. Vanwaar komen die?” (En doe nu niet alsof dat nooit gebeurd is, want dat zou ongemakkelijk zijn). Zij die toen moesten luisteren terwijl ik zelfgenoegzaam “zelfgemaakt” zei, dit is voor u.
Als dat nooit is voorgevallen, mocht u een oorfetisj hebben, zal u dit ook kunnen smaken.

Om de kas te spijzen -kapitalist tot in de kist- en omdat ik graag mensen gelukkig maak verkoop ik een limited edition collectie van een paar oorbellen en enkele broches. Maar let op, het is dus echt superkeihard limited edition, dus wees er snel bij.

Ze hebben catchy namen volgestampt met alliteraties, ze hebben een minimalistisch uiterlijk en ze zijn volledig handgemaakt. Zit u al op het puntje van uw stoel?

Eens kijken?

Elke oorbel of broche wordt zowel gepresenteerd op een mooi bananenblad als op het prachtige lichaam van mijn model voor een dag. Zo kan u ook zien hoe groot de juwelen zijn in het echte leven.
Genoeg gepraat, tijd voor de foto's.





Blauwe Beatrix met wit



Marmeren Margriet met goud


Marmeren Marcella met goud


Marmeren Marcella

Ruimte Rosalinde met wit


Ruimte Rosalinde


To infinity and beyond wit op zwart


To infinity and beyond zwart op wit


To infinity and beyond wit op blauw


To infinity and beyond blauw op wit


Betty de broche


Brigitte de broche

Kopen, kopen, kopen

Stel nu dat u zegt: “Oooh Eva! Ik wil echt kei kei kei graag zo’n fantastisch paar oorbellen/ zo’n prachtige broche.”, wat moet u dan doen?
Wel, u stuurt een mailtje naar wedoeneenszot@hotmail.com, daarbij zorgvuldig vermeld welk(e) artikel(en) u graag had gekocht. Zo simpel is het, wanneer u een mailtje gestuurd heeft, handelen we de praktische zaken verder af.
Hierbij hanteer ik de volgorde waarin ik uw mailtje ontvang. Als er bijvoorbeeld 38 mensen zijn die per se Ruimte Rosalinde willen kopen, dan krijgen diegenen die er het eerst om vroegen uiteraard de oorbellen.

Alle antwoorden op uw vragen

-Ja, ik verzend ook naar het buitenland (bijvoorbeeld Nederland).

-Neen, de verzendkosten zijn niet inbegrepen in de prijs. Die bedragen € 1,50 voor een verzending binnen België, en € 3,60 voor een verzending binnen Europa.

-Natuurlijk kunnen we wel iets regelen als u in Mechelen werkt en/of woont of mij persoonlijk kent.

-Ja, ik aanvaard fooi.

-Ja, dit is echt limited edition, dus neen, wanneer ik zeg dat ik uw artikel niet meer heb, kan ik er ook geen bijmaken.

-Neen, dat is geen echt marmer, het lijkt er enkel op.

-Neen, ik heb ook geen manier gevonden om de echte melkweg in 2D weer te geven, het lijkt er enkel op.

Nog vragen, aarzel niet om ze te stellen in de reacties of via mail.

"Maar mijn oorbellen zien er een beetje anders uit dan op de foto!"

Dat kan! Alle broches en oorbellen zijn nu eenmaal handgemaakt, dan zit daar soms een verschilletje op. Zeker bij de juwelen met marmer- en ruimteprint zitten er verschillen in de patronen.
Maar is dat nu niet het mooiste aan dit alles? Net als in het echte leven is iedereen en alles net dat kleine beetje anders. Amai, hoe melig was dat?!

En stuur nu maar snel uw mailtje. Ik wacht vol spanning.

2 opmerkingen:

  1. Oh, ze zijn mooi allemaal! Zo'n paar oorbellen wil ik wel hebben. Maar welke???? Laat ons toch niet zo'n moeilijke beslissingen maken, Eva! Het leven is al hard genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. AMAI DIE ZIJN KEIMOOI! Ik wil ze allemaaaaal!

    BeantwoordenVerwijderen